[루엘/Ruel]-Painkiller 가사 해석 듣기

2020. 4. 10. 04:07팝송/팝송

반응형

<뮤비>

 

<가사번역>

 

<라이브>

 

 

 

<가사>

 

 

You're my painkiller

넌는 나의 진통제야

When my brain gets

나의 뇌가 괴로워질 떄

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

 

I got front row seats for the park side livein'

공원가 주변의 앞자석을 얻었어

Feel like the one but I'm one in a billion

그저 기분이 좋게만 느껴졌겠지만, 난 최고로 특별한사람이야

Teenage cynical and I don't really know

10대의 시니컬함과 난 그것에 대해 잘 모르겠어

What's the point of liveing if my heart gets broken?

내 마음이 부서진다면, 사는 이유가 뭘까?

Driving on the road, waiting for head-on collision

도로 위에서 운전을 하고, 정면으로 충돌하길 기다려

Springtime funeral, I miss you but I'd rather be alone

봄날의 장례식, 난 너가 그립지만 혼자있는게 더 좋을 것 같아

 

To keep me from

나의 마음알이와 두통으로부터

Heart breaks, headaches

나를 지켜줘

The doctor says I'm diagnosed with

의사는 내 마음알이와 두통이

Shit days, mistakes

거지같은 나날들과 실수에 의한 것이라 진단했어

But I'll be fine

하지만 난 괜찮을 거야

But I'll be fine

하지만 난 괜찮을 거야

 

Cause you'r my painkiller

왜냐먼 넌 나의 진통제니까

When my brain gets bitter

나의 뇌가 괴로워질 떄

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

When I've been miserable

내가 불쌍해보일 때

And it takes forever

그리고 그것이 영원할때

 To let my brain get better

나의 뇌가 좋아지도록

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

 

Window seats as the plane starts leavin'

비행기가 이륙하던 창가 쪽 좌석들은

Miss those streets where my knees were bleedin'

내 무릎에서 피가 났던 저 거리들을 그리워하지

Homesick veteran

고향을 그리워하는건 익숙한 사람들이야

I left my bed again

그렇게 난 내 침대를 다시 떠났지

Oh, looking for

마음알이와 두통을

Heart breaks, headaches

나를 지켜줘

The doctor says I'm diagnosed with

의사는 내 마음알이와 두통이

Shit days, mistakes

거지같은 나날들과 실수에 의한 것이라 진단했어

But I'll be fine

하지만 난 괜찮을 거야

But I'll be fine

하지만 난 괜찮을 거야

 

Cause you'r my painkiller

왜냐먼 넌 나의 진통제니까

When my brain gets bitter

나의 뇌가 괴로워질 떄

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

When I've been miserable

내가 불쌍해보일 때

And it takes forever

그리고 그것이 영원할때

To let my brain get better

나의 뇌가 좋아지도록

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

 

Please, nver leave me 'cause I'm barely holdin' on

제발, 내가 간신히 버틸 수 있게 다시는 떠나지 말아줘

You give me a reason to keep on breathin'

넌 나에게 숨을 쉬어야 할 이유를 주잖아

 

Cause you'r my painkiller

왜냐먼 넌 나의 진통제니까

When my brain gets bitter

나의 뇌가 괴로워질 떄

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

When I've been miserable

내가 불쌍해보일 때

And it takes forever

그리고 그것이 영원할때

To let my brain get better

나의 뇌가 좋아지도록

You keep me close

넌 나에게 가까이 오지
You keep me close

넌 나에게 가까이 오지

I konw you hear me

너가 내 말을 들을 수 있는거 알아

 

반응형